måndag 8 juni 2009

Regnet det bara öser ner!

Och det här ska kallas sommar... burr. Maken skrapa till och med bilen imorse. Men man får väl göra lite innepyssel istället då. Imorgon ska nog jag och lilla dottern försöka pyssla lite grann.. klippa och klistra gillar hon och slå in paket. Mycket tejp ska det vara!















Annars känns det som om vår- energin dalar. Har ätit nutrilette i några veckor. Dock bara till frukost och lunch och sen har jag ätit middag med familjen på kvällen... summan av det hela är att jag istället för att gå ner i vikt så har jag ökat på med 2.5 kg. Idag blev jag så tjurig på detta så jag tryckte i mig en munk, skulle inte förvåna mig om jag är 29 kg lättare imorgon.Hä Hä Hä!
Det skulle iallafall inte sitta helt fel med en soldag imorgon!
Kram/ Rebecka

1 kommentar:

  1. Hihihi, stackars dig, Nutrilett som är så äckligt oxå... Här har det faktiskt varit sol idag! Vi hoppas väl på sol till midsommar!
    Kram

    SvaraRadera