fredag 26 juni 2009

Välkommen in i mitt uterum...

Vi har pratat länge om att bygga en inglasad altan men så kom vi på att vår skräpbod faktiskt är en inglasad uteplats. Det blir hur mysigt som helst. Givetvis ska det målas vitt inuti... för omväxlings skull. Ja, suck, det ska väl målas vitt säger min man. Är det inte lite sterilt..?





Det är fortfarande lite prylar här och där som måste plockas bort.





Jag har målat formen på snickarglädjen som vi lämnade till en snickare, relativt billigt och enkelt.


Och växter måste det givetvis fyllas med fast det inte ens är färdigt inuti...





Aklejafrön på torkning.






Vit mårbacka.


En liten kryddhylla.



Mitt första olivträd...


Rosblad och ytterligare akleja på torkning. Med alla dessa färger så tror jag knappast att man kan kalla det sterilt, eller hur;) Kram/ Rebecka


































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar