Jag har efter vinteridet fått lite energi att börja pyssla igen. Min minsting är ute mycket och han behöver varma kläder.



Leggins är bra att leka i både inne och ute under vinterkläderna.Kramar// Rebecka



Leggins är bra att leka i både inne och ute under vinterkläderna.
Vi var i Stockholm förra helgen och då dök jag på de här tvättbollarna. De är miljövänliga och garanterat allergifria och dessutom slipper man släpa på tvättmedel och sköljmedel. De fungerar faktiskt otroligt bra.









Rebecka


Kram / Rebecka


Fina tilda-tyger från Panduro... söta och pastelliga.
Å så lite tyg som så småningom ska bli en hissgardin till min lilla flickas rum. För att öka på spänningen lite.. ja och det faktum att jag inte är klar riktigt... så återkommer jag med resultatet nästa gång.