Jag har efter vinteridet fått lite energi att börja pyssla igen. Min minsting är ute mycket och han behöver varma kläder.



Leggins är bra att leka i både inne och ute under vinterkläderna.Kramar// Rebecka



Leggins är bra att leka i både inne och ute under vinterkläderna.
Vi var i Stockholm förra helgen och då dök jag på de här tvättbollarna. De är miljövänliga och garanterat allergifria och dessutom slipper man släpa på tvättmedel och sköljmedel. De fungerar faktiskt otroligt bra.



