lördag 30 maj 2009

Jobbat hårt...

Igår kväll åkte jag och min svägerska till sommarstugan vi håller på att bygga för att jobba i ett dygn. I 9 år har vi byggt på denna stuga som äntligen börjar bli klar. Det har varit slitigt, eftersom vi dessutom köpt hus och skaffat tre barn under tiden. Men som sagt så börjar vi se slutet, belöningen av det hela. Så i helgen har jag målat pärlspont för glatta livet, och min svägerska har spacklat tak.
Titta så fint det blir.

Härlig utsikt va, Man är ju lite bortskämd!


En riktig sommaridyll.....






Det är skog runt hela sjön och stugan, det är en riktig trollskog.
Nä, nu tror jag att jag måste gå och sussa, är ganska trött!

Kram, Rebecka








1 kommentar:

  1. Oj wow vilken skillnad mot när vi var där sist! Det blir jättefint!!!

    SvaraRadera