söndag 24 maj 2009

Mera trollska bilder...

....från min trädgård.

Blommorna är det finaste på gräslöken tycker jag, men visst är den god till sillen också!





Trollhassel.


Jag är överlycklig för att jag hittade hasselörten, har letat i flera år.
Den är helt underbart fin och verkar trivas där jag planterade den. Tjohoooo!




Pipranka.



Paradisäpple.

Igår eftermiddag och kväll var jag och hjälpte min kompis med hennes trädgård. Hon har flyttat in i ett nybyggt radhus med en helt oinredd tomt. Vi lade lite stenar och planterade lite växter och det blev jättefint. Hade inte kameran med mig men får lägga ut lite bilder senare.
Imorgon hoppas jag på sol så att det blir lite rens även i den egna trädgården. Med tre små barn är det lite svårt att hitta tid för det, men man får ta vara på de stunder man får!
återseende/ Rebecka




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar