onsdag 8 juli 2009

Åhh, ljuva loppis...

I helgen var vi i Kallsö, alltså inte Karlsö som jag skrev förra gången. Det var så trevligt att umgås med familjen. På lördagen strosade vi i Valdermarsvik och gjorde ett besök på loppis! Jag gjorde en massa fynd! Här kommer lite bilder på dem.
Glasburkarna med silverlock har jag letat efter länge och så denna gång gjorde jag inte det och sprang av en händelse på dem.


Ljuva spetsar. Fyndade även en låååång bit med enbart spets som jag tänkte använda i vitrinskåpet i köket, som hyllspets.







Lite tavlor som jag spontanköpte som jag inte först kunde bestämma mig för om jag tyckte om eller inte. nästan lite tantiga... men på rätt plats så tror jag att de blir rätt så fina!



Idag öser regnet ned förutom med små uppehåll då vi bara springer ut för att få lite frisk luft.
Hej tills vidare/ Rebecka
























































1 kommentar:

  1. Åj, jag vill oxå ha en sån stor plåtlåda! Jättefin. Snart tar vi en loppisrunda!
    Kram
    Mallafralla

    SvaraRadera